Nieuwe vacatures
Eén voordelig tarief ongeacht de prestatie.
Met ons ondersteuningspakket kan je volledig
concentreren op je kernactiviteiten. terwijl wij
voor de rest zorgen. Kies zelf welke diensten
voldoen aan jouw specifieke behoeften.
Voor bouwen van WordPress websites, uitbreiden van je ecommerce webshop of integraties schrijven met externe platformen.
Voor content, strategie en campagnes. Meer bezoekers op je website en betere conversie.
Voor een opleiding van je team of de nodige kennis om zelf verder te bouwen aan je website.
Voor het uitbreiden naar andere markten, koppelen met marktplaatsen of interne automatisaties.
Voor voortdurende controle op mogelijke risico’s. Beveiligen van de websites en verwijderen van hacks.
Voor een visuele update van je website of een volledig nieuwe huisstijl.
Je krijgt toegang tot de helpdesk omgeving waar je je vragen kan toevoegen en kan opvolgen. Deze tickets kan je aanmaken zowel via het platform, als via mail.
Kleine taken worden snel ingepland en voor je opgelost.
Je krijgt een inschatting voor grote taken.
Je kan zelf beslissen of het de moeite is of de prioriteiten veranderen.
Bekijk in real-time de status van jouw tickets en volg de voortgang van onze werkzaamheden via de live timesheets.
Zodra we klaar zijn vragen we feedback. Ben je tevreden dan zetten we het op je website.
Heb je nog uren over op je contract? Heb je op dit moment niet dadelijk extra vragen? Geen nood!
Jouw uren blijven nog een jaar geldig en we kunnen deze ook overzetten mits afspraak.
Je krijgt een Trellobord ter beschikking. Waar we voor elke vraag gaan loggen hoeveel uur we er aan zullen werken. Indien het een grotere klus is, geven we ook duidelijk aan wat de verwachte uren zullen zijn. Je kan in ons platform ook zien hoeveel uren je nog hebt bij ons.
Soms heb je een complexere vraag. Dat is logisch, want WordPress biedt namelijk heel wat mogelijkheden. Ook daar helpen we graag mee verder. Indien we inschatten dat een vraag meer dan 4 uur in beslag zal nemen, maken we voor jou een duidelijke inschatting (en mogelijks offerte). Zo weet je altijd waar je voor staat.
Hosting kosten vallen niet onder het supportcontract. Ook licenties van modules worden apart aangerekend. Alsook het bouwen van een Magento Webshop bekijken we op een andere manier.
Voor de rest kan (bijna) alles… al bel je best de 100, mocht je in bad gevallen zijn ☺️
Dan hanteren we onze uren in regie voor WordPress websites. Standaard rekenen wij 75 Euro/uur voor interventies aan. Voor E-commerce of integraties ligt dit zelf ietsje hoger. Met een support contract is alles aan hetzelfde voordelig tarief.
Wil je onze diensten regelmatig gebruiken is een support contract sowieso voordeliger.
Voor Magento hebben wij ook support tarieven. Deze kan je hier vinden
Eigenlijk NOT SO FAQ. Want onze klanten blijven kiezen voor deze eenvoudige methode voor support. Mocht je toch een zorg hebben. Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren
Ja! Meerdere van onze klanten doen dit reeds.
Sommige van onze klanten vragen constante support en ondersteuning voor veel taken. Dit maakt dat het aantal uren wel eens kan oplopen. Ook hiervoor voorzien we mogelijkheden om aan nog betere voorwaarden support te krijgen. Stel zeker je vraag aan onze experten voor jouw project.
Een volledig nieuwe website is mogelijk maar hiervoor boeken we best eerst een verkennend gesprek.
We hebben zeer tevreden klanten die met 2 of 3 support contracten een volledig nieuwe website met ons bouwen maar in de meeste gevallen wordt het support contract afgenomen na de lancering van je website.