Nieuwe vacatures

AI in je onderneming

Hoe we AI integreren in websites en apps

✨ Features en diensten

AI die ondersteunt, niet overweldigt

AI gaat verder dan een slimmere website of webshop. Het kan je helpen om interne processen te annoteren, productbeheer te versneller en repetitieve taken te automatiseren. Slimme categorisatie, AI-suggesties in de back-end om de voorraad te optimaliseren, SEO/GEO en klantsegmentatie op basis van jouw indicatoren. AI helpt je sneller schakelen en beter beslissen. Sommige AI-features zijn op een uur al geïmplementeerd. Andere kosten meer tijd om aan te sluiten op het datamodel en het systeem.

blank
Floris Zuallaert

Projectmanager

De achtergrond van deze foto werd in enkele clicks veranderd in de tekst-editor van deze website. Zonder gebruik van externe tools of programmeerwerk.

Waar staat je onderneming vandaag met AI‑integratie?

Voor deze oefening onderscheiden we vijf niveaus van AI-maturiteit in organisaties

01.

Verkennend

Je hebt nog weinig ervaring met AI, maar je ziet het potentieel. Je bent aan het ontdekken wat AI voor jouw organisatie kan betekenen en onderzoekt hoe je het kan inzetten.
02.

Eerste stappen

Je bent begonnen met het implementeren van AI-oplossingen, met wisselend succes. Je merkt de nood aan een duidelijke strategie op organisatieniveau. AI heeft nog geen grote impact op je werking als geheel.
03.

Diepe integratie

AI is stevig verankerd in dagelijkse processen. Je hebt geïnvesteerd in datastructuur én organisatiestructuur. AI is een belangrijk instrument geworden.
04.

Leiderschap

Je omarmt AI. Het is een fundament van je werking geworden. Je loopt voorop in je sector en gebruikt AI om te innoveren en je concurrenten voor te blijven.
05.

Nieuwe inkomsten-
modellen

AI heeft minstens één nieuw inkomstenmodel gecreëerd. Je werking is radicaal veranderd. AI is een motor voor groei en hoe je je onderscheidt van concurrenten.

Een AI-chatbot voor webshops en in WhatsApp

Je slimme AI shopping-assistent

Integreer je AI-chatbot, jouw persoonlijke assistent. Aanspreekbaar in je webshop of in WhatsApp.

Naast de standaardkennis van ChatGPT/DeepSeek is de chatbot getraind op je eigen, volledige productcatalogus en kennisbank, en staat klaar om je te helpen met:

  • Persoonlijk advies en productaanbevelingen (ook in WhatsApp)
  • Antwoorden op veelgestelde vragen van je klanten
  • Gespecialiseerd in je producten en artikels in je kennisdatabank
  • Hulp bij het kiezen of vergelijken van producten
  • Rechtstreeks bestellen in WhatsApp

Of je klant zich aan het aan het oriënteren is, of klaar is om te kopen, onze chatbot zorgt voor een vlotte, slimme en persoonlijke winkelervaring, 24/7.

blank
Ontdek hoe AI je onderneming kan doen groeien.