Nieuwe vacatures

B2B-platform op steroïden

Simage verving haar complexe, manuele verkoopstructuur met een flexibel B2B-platform. Klanten krijgen via een self-service portaal tot hun eigen productassortiment met de juiste kortingen, terwijl alle orders direct doorstromen naar Exact Online.

Over de klant

Simage: 9+ merken onder 1 dak

Simage verkoopt diverse beautymerken aan salons, waarbij elke klant toegang heeft tot specifieke merken.

Bovendien gelden er meer dan 50 kortingsregels en zijn er verschillende gratis-productpromoties waaruit de klant producten kan kiezen.

Een zeer manueel, foutgevoelig en intensief werk voor de verkopers.

blank
Een self-service portaal voor de klanten

Je virtuele sales assisten op maat van elke klant

blank
Everything, everywhere all at once

50+ actieve kortingen, kortingsregels, promoties,… 

  1. 12+3 gratis
  2. 6+1 gratis
  3. Kies zelf uit een reeks staaltjes bij check-out gebaseerd op je inkopen
  4. Kortingspunten systeem voor gratis producten
  5. Gratis product x bij aankoop van y
  6. Staffelkortingen
  7. Prijs % korting in zomermaanden voor delen van de catalogus
  8. Kortingen per merk
  9. Prijsberekeningen en gratis geschenken per merk
  10. … 

Producten en merken per klant

Klanten kunnen voortaan eenvoudig zelf hun bestellingen plaatsen, daarbij gebruikmakend van handige favorietenlijstjes.
Of toch Liever niet zelf aan de slag? Dan staat het sales-team klaar in hun naam de bestelling in te geven.

Deze geautomatiseerde werkwijze zorgt niet alleen voor meer gemak, flexibiliteit en minder fouten, maar ook voor een directe koppeling met Exact Online —waardoor de bestellingen naadloos doorstromen van order tot facturatie en levering.

Het platform beschouwen wij als iemand van onze werknemers. Zo belangrijk is die voor onze klantenrelaties!

blank
Voor Simage werknemers

Eenvoudig voor de sales

  1. Een up-to-date tool op tablet vervangt de Excels 
  2. Geen manuele mailtjes meer naar het hoofdkantoor
  3. Automatisering van het verkoopsproces – alle regels, kortingen en gratis producten automatisch toepassen.
  4. Automatisch toepassen van de juiste merktoegang – per klant!
  5. Zelfbediening voor klanten – klanten kunnen op elk moment en vanaf elke locatie hun bestelling plaatsen, zonder tussenkomst van een salesmedewerker.

 

Real time koppeling met Exact Online

Klantenfiches, product informatie synchroniseren en bestellingen direct doorzetten naar het boekhoud- en ERP-systeem, zodat toegangbeheer, facturatie en voorraadbeheer in één vloeiende beweging verlopen = Minder administratie, meer tijd voor de klanten!

blank
Een robuust en felxibel B2B-platform

Conclusie

Minder fouten, minder manueel werk en hogere klanttevredenheid. Deze oplossing kan voor veel B2B-bedrijven die met complexe kortings- en merktoegangsregels te maken hebben een inspirerend voorbeeld zijn voor hoe je processen kunt automatiseren en centraliseren in één gebruiksvriendelijk platform.

blank

Optimale integraties voor jouw webshop?

Studio Mikado denkt mee om van jouw e-commerce verhaal een succes te maken. Hiervoor hebben we tal van oplossingen voor optimaal beheer van je webshop.

Non-profit IT specialist